Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Mitt BankID på datorn går inte att uppdatera, vad gör jag?

Hej,

Mitt bank-id har upphört att fungera och jag kan inte skaffa nytt, pga gammalt system i datorn . Innebär detta att jag inte har tillgång till mitt sparkonto hos Santander? Hur når jag det? Jag vill säkerställa att inget hänt med saldot (som jag inte kollat på ett tag). Kan ni hjälpa till med att kolla så att allt står rätt till?

Kommentarer

  • Hej Christer,

    Tack för ditt meddelande.

    Om du har Mitt sparkonto kan vi hjälpa dig över telefon med överföringar.
    Mitt spar och Mitt spar+ sköts helt av kunden själv med BankID via internetbanken, så där har vi ingen möjlighet att göra överföringar åt dig.

    Vi kan alltid ge dig information om ditt saldo om du ringer, vilket konto du än har. Ring oss på 08-470 79 80, vardagar 9-17, så kan vi gå in och hjälpa dig med ditt ärende.

    Ett annat alternativ kanske kan vara att skaffa mobilt BankID på din telefon.
    Prata med din vanliga bank för mer information om hur det fungerar.

    Vänliga hälsningar,

    Anna Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.

Jag samtycker till att vissa uppgifter lagras om mig. Läs vår policy