Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Jag har ett klagomål. Vem ska jag kontakta?

Jag är missnöjd med hanteringen av mitt ärende, vad ska jag göra?
Jane Kundservice Rapportera olämpligt innehåll
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Om du har ett klagomål ska du i första hand kontakta den avdelningen som tagit hand om ditt ärende, förhoppningsvis kan ni tillsammans reda ut vad som hänt och hitta en lösning som du känner dig nöjd med.

    Om du fortfarande inte är nöjd kan du skicka ett mail till vår kundombudsman, där redogör du för ditt ärende så detaljerat som möjligt och givetvis vad det är du inte är nöjd med. Vi kommer då kontakta dig så snart som möjligt, dock senast inom 3 arbetsdagar.

    Om du väljer att vända dig till annan extern part för att få råd och hjälp i ditt ärende, kan du använda nedanstående information.

     

    Allmänna reklamationsnämnden (ARN)
    ARN är en instans för alternativa tvistlösningar som lämnar rekommendationer på hur tvister mellan konsumenter och näringsidkare bör lösas. En anmälan till ARN ska vara skriftlig. För att ARN ska pröva ärendet finns bland annat vissa värde- och tidsgränser. Du kan läsa mer om ARN här: www.arn.se.

    Allmänna reklamationsnämnden
    Box 174
    101 23  Stockholm
    08-508 86 000

     

    Konsumenternas Bank- och Finansbyrå
    Lämnar upplysningar och råd i bank- och finansfrågor,utan kostnad.
    www.konsumenternas.se

    Konsumenternas Bank- och finansbyrå
    Box 24215
    104 51 Stockholm
    0200-22 58 00

    Jane Kundservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.