Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Jag har inte fått min faktura, hur betalar jag min faktura?

Hej! jag har ej fått min faktura denna månaden (juli) och undrar om vi kan lösa det på annat sätt, tex att jag får uppgifterna här? mvh Lisa

Kommentarer

  • Hej Lisa,

    Tack för din fråga.
    Om du inte har fått din faktura eller om du har tappat bort din faktura kan du alltid logga in och hitta inbetalningsuppgifter.

    Kontrollera gärna då också att vi har rätt adressuppgifter till dig.
    Om de inte stämmer kan du skriva ett säkert meddelande i inloggat läge och meddela oss den nya adressen.

    Det går såklart också bra att ringa oss för inbetalningsuppgifter.
    Du når oss på 08-559 514 00, vardagar 9-17.

    Ha en fortsatt fin dag!
    Anna Kundservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.